Online účetnictví

„Kvalita účetnictví a daňového přiznání nám z vlastních podnikatelských zkušeností vydělala značné peníze nebo nás o ně naopak připravila. Považujeme proto za velmi důležité najít si už od začátku podnikání kvalitního účetního, který vám bude schopný skutečně pomoci. Proto nás hned zaujalo Trivi, které má velký tým daňových poradců a účetních a jsou zárukou kvality už několik let. Co nás však přesvědčilo, že jsou tím vhodným partnerem pro členy Podnikačky, je technologická vyspělost jejich online účetního portálu s automatickým zpracováním dokladů. Zároveň je možné propojit Trivi s dalšími systémy, jako třeba s pokladním systémem CINK, což vám může ve výsledku velmi snížit náklady za účetnictví. Ušetříte tak svůj čas, peníze a budete vědět, že jste v rukou profesionálů.“


SEZNAMTE SE S TRIVI
Trivi je moderní účetní firma, jejíž účetní a daňoví poradci zpracovávají účetnictví výhradně online.
Účetní firma Trivi nabízí komplexní účetní služby a díky automatizaci zpracování účetních procesů zrychluje celý proces zaúčtování účetní agendy a tím snižuje náklady za účetní služby samotné.
I díky tomu Trivi nabízí celý tým účetních a daňových poradců za běžnou cenu klasické účetní.
Zákazník získává nejen svou účetní a daňového poradce, ale i přístup ke svému účetnictví 24 hodin denně. Do své účetní agendy může nahlížet prostřednictvím chytrého portálu Trivi, kde může sledovat fakturaci, co je třeba fakturovat, jaké platby očekávat a celkové zpracování účetní agendy.

Celý systém Trivi umožňuje API napojení do bankovních účtů vybraných bank a je kompatibilní s pokladním systémem CINK nebo s e-shopovým řešením Shoptet. Individuálně je také možné řešit i další propojení.
Trivi účetní společně s Trivi portálem a mobilní aplikací hlídají vaší účetní agendu a povinnosti za vás. Vy můžete v klidu podnikat, nebo se prostě bavit.
Výhody pro členy Podnikačky
Sleva na tarify
Automatické doklady
S pokladním systémem CINK
Jak vám Trivi ulehčí podnikání
Výhody účetního oddělení Trivi
Celý tým účetních a
daňových poradců
S Trivi se vám nestane, že by pro vás nebyla účetní nebo daňový poradce k dispozici. Vždy je v záloze další účetní nebo poradce.
Nepřetržitá dostupnost
vašich účetních dat
Veškerá data o vaší účetní agendě jsou uložena v Trivi systému a je možno s nimi kdykoliv pracovat. Pokud potřebujete cokoliv najít, vše je k dispozici elektronicky.
Trivi šetří váš
čas a peníze
Své účetnictví můžete spravovat průběžně, kdykoliv a kdekoliv. Stačí vám pouze mobilní telefon s Trivi aplikací, a okamžitě můžete aktuální podklady odesílat.
Online propojení s
pokladnou nebo bankou
Jednoduše integrujeme systém Trivi s pokladním systémem, e-shopovým řešením, vaším účetním softwarem nebo propojíme pasivním přístupem vaši banku.
Trivi nabízí komfortní servis
Daňoví poradci Trivi vás zastoupí při jednáních, případně kontrolách s úřady. Vše, na čem se společně domluvíme, mohou naši odborníci řešit za vás.
Služby

Správa celého účetnictví online
Jednoduše a na pár kliků předáváte doklady od svých dodavatelů. Vystavujete faktury a sledujete své příjmy a výdaje. Vedete svoji pokladnu a odesíláte účtenky do EET. Spravujete bankovní účet. Komunikujete se svou účetní.

Finanční přehledy
Portál máte přístupný 24 hodin 7 dní v týdnu. Na přehledných grafech sledujete své vydané i přijaté faktury, jejich splatnost i to, zda jsou či nejsou uhrazené. Své účetnictví máte s Trivi portálem neustále pod kontrolou.

Řešení daňové optimalizace
Přesto, že naše komunikace a správa účetnictví probíhá online, je možné řešit využití možností zdanění se svou Trivi účetní a daňovým poradcem. Stačí si sjednat schůzku, případná telefonická konzultace je samozřejmostí.

Zastupování při kontrolách FÚ
Jsme tým profesionálů na účetnictví a daně, poradíme vám s veškerou problematikou účetní agendy. Pracujeme se všemi zákony i jejich legislativními úpravami, při jednáních vás zastoupíme nebo doprovodíme jako podpora.

Zpracování mezd
Je nedílnou součástí našich služeb, nabízíme specialisty na zpracování mzdové agendy. Je jedno, zda máte 1 zaměstnance nebo 500 zaměstnanců. Díky automatickým systémům zvládneme zpracování mezd za výhodnou cenu.

Individuální služby dle dohody
Každé podnikání má svá specifika, nebojíme se uspokojit potřeby rozličných podnikatelských subjektů. Dovážíte, vyrábíte, exportujete, máte netradiční produkci? Zavolejte nám a vše společně probereme a najdeme možnosti.

E-shopy
Automatický přenos dokladů a objednávek z vašeho e-shopu. Systém Trivi je připraven k napojení na veškerá známá e-shopová řešení, získáte možnost spravovat své účetnictví ještě přehledněji.

Importy XML
Podpora formátů Money a Pohoda. Nemusíte doklady složitě přenášet do portálu Trivi. Stačí poslat vyexportovaný XML soubor se všemi doklady z vašeho účetnictví a my si s ním poradíme.

API
Snadná integrace systémů přes velmi rozsáhlé REST API. Kde nestačí XML importy, API poskytne možnosti pro pokročilé propojení vašeho systému a portálu Trivi. API integrace nemá hranice.
Časté otázky
Máte několik možností. Doklady nám můžete zaslat emailem na přidělenou adresu na portálu, můžete je vložit přímo ve webovém portálu nebo můžete použít naši mobilní aplikaci.
Při větším množství dokladů je možné využít přímé napojení přes naše REST API. Případně po domluvě je možné využít XML importy ve formátech Money nebo Pohoda.
Trivi je moderní, online a rychlé – proto nám k práci stačí elektronická forma dokladů. Pokud se nedomluvíme jinak, papírové originály dokladů zůstávají u Vás.
V žádném případě. V Trivi pracujeme s elektronickou formou dokladů – scan, PDF, fotka. Doklady pohodlně odevzdáte přes náš portál nebo přes mobilní aplikaci.
Ano, umíme i mzdy a poradíme v personálních otázkách. V rámci služeb pro Vás zpracujeme:
- mzdy (vč. přihlášení/odhlášení zaměstnance a zpracování ELDP)
- měsíční přehledy na sociální a zdravotní pojištění
- roční vyúčtování daně vybírané srážkou – roční vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti
- zastupování na úřadech (na základě plné moci, vyjma kontrol)
- distribuce výplatních lístků zaměstnancům
- vedení mzdových listů – elektronických bankovních příkazů k úhradě mezd a odvodů
- příprava závěrečných sestav a podkladů pro zaúčtování mezd.
Za správnost účetnictví a mezd, které zpracuje náš tým, Vám ručíme. Při kontrole by tedy všechno mělo jít hladce :). Připravíme všechny podklady a instrukce, které budou potřebné. Je důležité mít na paměti, že za správnost dokladů, informací a instrukcí, které jsou nám poskytnuty na zaúčtování, zodpovídá podnikatel samotný. Tedy i v případě komunikace s kontrolou je prvním kontaktem podnikatel.
Vše probíhá jednoduše a zdarma. Vážíme si Vašeho času a uděláme vše, aby přechod pro Vás šel jako po másle. Nabízíme dvě cesty: a) Vyplníte plnou moc a o nic víc se nestaráte. Není to ideální? b) Anebo Vám zašleme vzory pro ukončení stávajících služeb/smlouvy a Vy kontaktujete stávající účetní firmu. Poté se s ní dohodneme na předání podkladů. O průběhu převodu Vás samozřejmě informujeme.
Ano, jsme pojištěni. Pojištění pokrývá naše chyby a vzniklé penalizace. Bohužel však nepokrýváme vzniklé nedoplatky na daních a pojištěních, které byste zaplatili tak jako tak.
Ano, buď máme Vaši plnou moc a hlášení odešleme za Vás, nebo vám připravíme podklady, které sami zašlete na Finanční úřad. Pro plátce DPH je služba v ceně.
Všechny doklady, na základě kterých začínáme zpracovávat účetnictví, procházejí kontrolou našich účetních, které Vás v případě nesrovnalostí na chybějící doklady (informace) upozorní a následně Vás informují.
Ano, jsou. Náš systém je postaven na základě standardů on-line bankovnictví. Veškeré přenosy jsou šifrované a falešné či nekalé vniknutí do systému je u nás sledováno.
Ne, Trivi portál běží on-line ve Vašem internetovém prohlížeči. Žádné instalace. Aktualizace jsou také automatické a zdarma.